Kérdés esetén keress minket bizalommal: +36-70/311-0011

Blog

Így vágj vissza, ha rossz híredet keltik

Lashes by Love Shop
Lashes by Love Shop
2021.06.01 09:32
Így vágj vissza, ha rossz híredet keltik

Elégedetlen vendégek, versenytársak vagy régi irigyek…ugye ismerős
Mit tudsz kezdeni azzal, ha rossz híredet keltik?
Tudjuk, hogy ez egy elég éles téma, épp ezért foglalkozunk vele!

1. Ha a vendég elégedetlen


-Mit tegyél, ha nem követtél el hibát, és az egész túlkapás? Vagy felismerted, aztán helyrehoztad a hibát, de mégsem tud megnyugodni a dühös vendég?
Mindenképpen meg kell lépned, hogy a negatív vélemények ellensúlyozására pozitívat kérsz az elégedett vendégektől. Privát üzenetben kérd, de írjanak nyilvánosan! Ez sokkal hitelesebb, mint mentegetőző szövegeket posztolni.
Arról nyugodtan beszélj egyébként a saját platformjaidon, hogy hibát véteni lehetséges, emberi dolog, miközben persze mindent megteszel, hogy ez ne történjen meg. Erről akár beszélgetéseket is kezdeményezhetsz, kérdezhetsz a követőktől korábbi élményekről, megoldásokról.


2. Ha versenytárs akar lejáratni


-Sokan nehezen értik meg, hogy a jó szakemberek elférnek a piacon. 
Akiket elborít a félelem, mert nem bíznak magukban, sajnos sok durva dologra képesek! Pletykáktól a hátba támadásig...
Amit biztosan meg tudsz tenni, hogy magadról kommunikálsz. Anélkül, hogy fényeznéd magad, tárgyilagosan leírod, mit kap nálad egy vendég, mire figyelsz nagyon, mik az előnyeid.
Ha tudod, hogy a rosszakaród valamiben nagyon más, mint Te, a neve említése nélkül kihangsúlyozhatod a köztetek lévő különbségeket. Pl.: "Mindig igyekszem egyedit alkotni, nem csak másolom azt, ami trendi! Tanulok, figyelek, ötletelek." Ez nem fröcsögés, nem összehasonlítás, csak tényszerű utalás.


3. Egyéb rosszakaró


-Nem egyszerű, amikor valaki a múltadból terjeszt rólad rosszat… De itt is van mit tenni!
Mivel a social media oldalakon az emberek szeretik a személyes történeteket, ezért ossz meg ilyesmit is. Ne csak ebből álljon persze a vállalkozásod felülete, de időről időre érdemes ezeket is beilleszteni. Itt mesélhetsz arról, milyen személyiség vagy, hogyan gondolkodsz dolgokról. Írj arról, ahogy fejlődtél lélekben, ahogy változott a személyiséged, a munkához való hozzáállásod. Így magyarázkodás nélkül tudsz szimpátiát, együttérzést kelteni.


4. Bármi is történik, ezt sose tedd!

  • Ne hozz hirtelen döntéseket,
  • Ne borulj ki nyilvánosan,
  • Ne kezdj vissza-támadásba,
  • Ne idegesítsd magad a social mediában!!

Ezzel könnyen lehet, hogy pont a rosszakarónak kedvezel. Sokan vannak, talán a követőid, vendégeid közt is, akik nem szeretik az ilyen kirohanásokat, és ellenszenvet keltenek bennük. (Még akkor is, ha annak, aki kiakad, teljesen igaza van.)


Szóval, a recept: higgadtan, átgondoltan posztolj ilyen esetekben. Csak így van esélyed győzni.


Ui.: Gondoltuk fontos érinteni ezt a témát......Ha történt Veled hasonló oszd meg velünk a kép alatt! Vagy csak jelezz vissza nekünk egy ????-val, ha voltál már hasonló helyzetben