Így vágj vissza, ha rossz híredet keltik
![Így vágj vissza, ha rossz híredet keltik](https://www.muszempillawebaruhaz.hu/shop_ordered/66859/pic/lashblog_5.jpg)
Elégedetlen vendégek, versenytársak vagy régi irigyek…ugye ismerős
Mit tudsz kezdeni azzal, ha rossz híredet keltik?
Tudjuk, hogy ez egy elég éles téma, épp ezért foglalkozunk vele!
1. Ha a vendég elégedetlen
-Mit tegyél, ha nem követtél el hibát, és az egész túlkapás? Vagy felismerted, aztán helyrehoztad a hibát, de mégsem tud megnyugodni a dühös vendég?
Mindenképpen meg kell lépned, hogy a negatív vélemények ellensúlyozására pozitívat kérsz az elégedett vendégektől. Privát üzenetben kérd, de írjanak nyilvánosan! Ez sokkal hitelesebb, mint mentegetőző szövegeket posztolni.
Arról nyugodtan beszélj egyébként a saját platformjaidon, hogy hibát véteni lehetséges, emberi dolog, miközben persze mindent megteszel, hogy ez ne történjen meg. Erről akár beszélgetéseket is kezdeményezhetsz, kérdezhetsz a követőktől korábbi élményekről, megoldásokról.
2. Ha versenytárs akar lejáratni
-Sokan nehezen értik meg, hogy a jó szakemberek elférnek a piacon.
Akiket elborít a félelem, mert nem bíznak magukban, sajnos sok durva dologra képesek! Pletykáktól a hátba támadásig...
Amit biztosan meg tudsz tenni, hogy magadról kommunikálsz. Anélkül, hogy fényeznéd magad, tárgyilagosan leírod, mit kap nálad egy vendég, mire figyelsz nagyon, mik az előnyeid.
Ha tudod, hogy a rosszakaród valamiben nagyon más, mint Te, a neve említése nélkül kihangsúlyozhatod a köztetek lévő különbségeket. Pl.: "Mindig igyekszem egyedit alkotni, nem csak másolom azt, ami trendi! Tanulok, figyelek, ötletelek." Ez nem fröcsögés, nem összehasonlítás, csak tényszerű utalás.
3. Egyéb rosszakaró
-Nem egyszerű, amikor valaki a múltadból terjeszt rólad rosszat… De itt is van mit tenni!
Mivel a social media oldalakon az emberek szeretik a személyes történeteket, ezért ossz meg ilyesmit is. Ne csak ebből álljon persze a vállalkozásod felülete, de időről időre érdemes ezeket is beilleszteni. Itt mesélhetsz arról, milyen személyiség vagy, hogyan gondolkodsz dolgokról. Írj arról, ahogy fejlődtél lélekben, ahogy változott a személyiséged, a munkához való hozzáállásod. Így magyarázkodás nélkül tudsz szimpátiát, együttérzést kelteni.
4. Bármi is történik, ezt sose tedd!
- Ne hozz hirtelen döntéseket,
- Ne borulj ki nyilvánosan,
- Ne kezdj vissza-támadásba,
- Ne idegesítsd magad a social mediában!!
Ezzel könnyen lehet, hogy pont a rosszakarónak kedvezel. Sokan vannak, talán a követőid, vendégeid közt is, akik nem szeretik az ilyen kirohanásokat, és ellenszenvet keltenek bennük. (Még akkor is, ha annak, aki kiakad, teljesen igaza van.)
Szóval, a recept: higgadtan, átgondoltan posztolj ilyen esetekben. Csak így van esélyed győzni.
Ui.: Gondoltuk fontos érinteni ezt a témát......Ha történt Veled hasonló oszd meg velünk a kép alatt! Vagy csak jelezz vissza nekünk egy ????-val, ha voltál már hasonló helyzetben